Klacht: PROBLEEM IS NIET OPGELOST !!! WAAR BLIJFT MIJN DIPLOMA LOI????

op 13 september 2016 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Het LOI blijft maar zeggen op deze klachten site dat alle problemen zijn opgelost!!! NOU ECHT NIET !!!
Waar blijft nou mijn diploma voor de zoveelste keer???Bijna weer 2maanden verder.
Ik snap echt niet hoe jullie kunnen blijven bestaan als een valse en onder de maat presterende instelling die zijn afspraken niet nakomt.

NOOIT MEER LOI

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

1 jaar geleden - Beste Sander, Zoals telefonisch reeds aangegeven moet je diploma nog ondertekend worden door de extern gedelegeerde. Als wij je diploma getekend retour hebben ontvangen zal deze direct naar je toegestuurd worden. Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Patricia Namens LOI Webcare

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 13 september 2016 om 13:48 geantwoord

Beste Sander,

Goed nieuws. Zojuist heb ik doorgekregen van de desbetreffende afdeling dat jouw diploma vandaag wordt verstuurd per post. Je ontvangt het diploma binnen enkele werkdagen bij jou thuis.

Onze welgemeende excuses voor het lange wachten en uiteraard hartelijk dank voor je geduld hierin.

Dany
Namens LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door s.j.hoekstra