Klacht: Proberen opzeggen abonnement

op 04 augustus 2017 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Calatus B.V.

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Sparreboom, Calatus BV is bereikbaar via telefoon, e-mail, via de website en bovendien via de post. Er is echter geen enkel bericht van u ontvangen. U ontvang al ruim een jaar het puzzelblad. Het abonnement is nu stopgezet, u zult geen facturen meer ontvangen. U heeft ons de kosten voor het verzenden van de bladen laten maken en wij zullen het betaalde abonnementsgeld dan ook niet retourneren. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 16 augustus 2017 om 10:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Het abonnement is nu stopgezet en via onderstaande mail doorgegeven.

Geachte mevrouw Sparreboom,

Calatus BV is bereikbaar via telefoon, e-mail, via de website en bovendien via de post. Er is echter geen enkel bericht van u ontvangen. U ontvang al ruim een jaar het puzzelblad. Het abonnement is nu stopgezet, u zult geen facturen meer ontvangen. U heeft ons de kosten voor het verzenden van de bladen laten maken en wij zullen het betaalde abonnementsgeld dan ook niet retourneren.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Leonorasparreboom