Klacht: Proberen opzeggen abonnement

op 04 augustus 2017 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Via diverse manieren geprobeerd contact met hen op te nemen om abonnemenr op te zeggen maar dit is helaas tot op heden niet gelukt. Graag met spoed contact

Met terug werkende kracht abonnement opzeggen en geld retourneren.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Calatus B.V.

1 dag geleden - Geachte mevrouw Sparreboom, Calatus BV is bereikbaar via telefoon, e-mail, via de website en bovendien via de post. Er is echter geen enkel bericht van u ontvangen. U ontvang al ruim een jaar het puzzelblad. Het abonnement is nu stopgezet, u zult geen facturen meer ontvangen. U heeft ons de kosten voor het verzenden van de bladen laten maken en wij zullen het betaalde abonnementsgeld dan ook niet retourneren. Met vriendelijke groet, Klantenservice

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 16 augustus 2017 om 10:52 geantwoord

Het abonnement is nu stopgezet en via onderstaande mail doorgegeven.

Geachte mevrouw Sparreboom,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Leonorasparreboom