Klacht: Proberen opzeggen abonnement

op 04 augustus 2017 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Calatus B.V.

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Sparreboom, Calatus BV is bereikbaar via telefoon, e-mail, via de website en bovendien via de post. Er is echter geen enkel bericht van u ontvangen. U ontvang al ruim een jaar het puzzelblad. Het abonnement is nu stopgezet, u zult geen facturen meer ontvangen. U heeft ons de kosten voor het verzenden van de bladen laten maken en wij zullen het betaalde abonnementsgeld dan ook niet retourneren. Met vriendelijke groet, Klantenservice

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 16 augustus 2017 om 10:52 geantwoord

Het abonnement is nu stopgezet en via onderstaande mail doorgegeven.

Geachte mevrouw Sparreboom,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Leonorasparreboom