Klacht: Schoenen kapot

op 15 mei 2013 over PRO-schoenen in de categorie Schoenenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zoon van 15 jaar heeft schoenen gekocht bij pro van 119,95.
Deze zijn na 8 weken kapot gegaan.
In de winkel vertelde de filiaalmanager, op een allesbehalve klantvriendelijke manier,dat er niet netjes met de schoenen was omgegaan.
Nu weet ik dat mijn zoon niet altijd op zijn schoenen let maar 8 weken vind ik toch wel snel om kapot te gaan….Ze wilden ze niet laten maken en konden niets doen.Het nummer om een klacht door te geven moest ik zelf maar zoeken.Daar heb ik mijn klacht doorgegeven.Ook diegene die boven de manager staat vertelde mij telefonisch dat er niet netjes met de schoenen was omgegaan en ook hij kan niets voor mij doen….Schoenen zijn toch om te dragen?

Gewenste Oplossing:

Omruilen/ tegoedbon
En natuurlijk normaal te woord gestaan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PRO-schoenen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb PRO-schoenen een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PRO-schoenen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PRO-schoenen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PRO-schoenen

Heeft op 05 november 2013 om 10:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

op 21 mei klant tegoedbon aangeboden maar dit is geweigerd door klant.

Alle klachten die gemeld zijn door Boomer1975