Klacht: In de maling genomen?

op 12 november 2014 over PRO-schoenen in de categorie Schoenenwinkels

Na diverse winkels te hebben bezocht, kwam mijn zoon van 14 jaar eindelijk de ” juiste” schoenen tegen bij Pro schoenen in Hoofddorp.
Aangezien hij een budget had van € 70,00 was hij gelukkig met de gevonden Nike’s (zie foto) Deze schoenen waren € 100,00 maar afgeprijsd met 30%! Deze kon hij dus kopen. Toen ik bij de kassa kwam vertelde de bedrijfsleidster mij dat deze schoenen niet waren afgeprijsd, dat er een fout was gemaakt met het aanschieten van het kaartje en of ik 100,00 wilde betalen. Toen ik vroeg hoe dat kon, de schoenen stonden in een aparte stelling, zat een kortingskaartje aan en precies dezelfde schoenen maar in de kleur zilver/wit waren wel 30 euro goedkoper wist deze dame mij te melden; dat ze de fout vervelend vond maar hier niets mee kon doen. Na de discussie te hebben gevoerd dat ik dit heel sneu vond voor mijn zoon wilde deze dame mij een korting van € 10,00 en dat was dat. Ik voelde mij zwaar in de maling genomen en mijn zoon kon de schoenen uiteraard niet betalen.

Wanneer ik deze schoenen voor mijn zoon kan krijgen voor € 70,00

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PRO-schoenen over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PRO-schoenen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Mw. P. Smink