Klacht: Binnen zes weken gat in schoen

op 01 november 2014 over PRO-schoenen in de categorie Schoenenwinkels

Afgelopen februari heb ik een stel schoenen gekocht: een standaard-model vans met donkerblauwe zijkanten. Vanaf dat moment ben ik ze met enige regelmaat gaan dragen. Na zeven weken was het canvas aan de voorkant van de schoen, ter hoogte van mijn grote teen, echter al helemaal doorgesleten. Terwijl ik gewend ben mijn schoenen 3 a 4 jaar achter elkaar te kunnen dragen zonder dat er noemenswaardige mankementen optreden.

Na die tijd ben ik direct teruggegaan naar de PRO om te vragen of ik het artikel nog kon ruilen. Daar werd mij verteld dat het normaal is dat vans binnen een korte tijd doorslijten en dat er geen garantie op zit. “Dat canvas is nou eenmaal niet zo duurzaam”.

Ik heb altijd gedacht dat ik met deze klacht nergens terecht kon, totdat ik deze website tegenkwam.

Ik wil het aankoopbedrag van mijn schoenen terug. De schoenen inruilen is ook een optie, zolang het vervangende paar maar niet weer binnen een korte periode kapot gaat.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PRO-schoenen over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PRO-schoenen in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PRO-schoenen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PRO-schoenen

Heeft op 06 november 2014 om 14:29 geantwoord

klant gaat schoenen omruilen

Alle klachten die gemeld zijn door MichaelGabriel