Klacht: 5 paar schoenen niet ontvangen

op 11 april 2016 over PRO-schoenen in de categorie Schoenenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 16 en 17 maart jl. 5 paar schoenen besteld, tot op heden niks ontvangen en ook geen track and trace. Ik heb 3 mailtjes gestuurd en ontelbaar gebeld en krijg 0 reactie terug. € 200 uitgegeven die ergens nu zweeft. Dat is veel geld.

Ik ben vaak naar Invito Den Haag om te kijken of mijn schoenen daar zouden zijn, ook niks. Toen ik vorige week weer ging kijken was de Invito ook weg en stond er dat je schoenen naar je huisadres worden verstuur. Tot op heden niks! Ik snap best dat als je falliet bent dat alles rommelig gaat, maar communiceer netjes naar je klanten toe. Dit is echt waardeloos!

Niemand kan je benaderen hiervoor en nergens staat er een oplossing. Best erg! Op de website van Pro staat dat je kan mailen, maar ze reageren totaal niet.

Wat kan er nog meer gedaan worden? Ze moeten toch iets communiceren naar de klanten toe, dit kan toch niet?

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn schoenen ontvang of mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PRO-schoenen over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Divine07

1 jaar geleden - Opgelost en geld terug gekregen.

Alle klachten die gemeld zijn door Divine07