Klacht: kwaliteit

H.J. van Oene op 23 mei 2024 over Pro Idee in de categorie Internetshops - Algemeen, Websites - Korting, voordeeltjes en aanbiedingen

Ik heb ca. twee jaar geleden een spijkerbroek van het merk ‘Çlub of Comfort’ bij Pro Idee gekocht.
Tegen al mijn goede ervaringen in betreffende de kwaliteit van gekochte producten laat deze spijkerbroek nu al bij normaal net gebruik een gat zien op de hoogte van mijn rechter bovenbeen. Ik kan me niet herinneren dat er iets bijzonders is gebeurd, maar dan toch verwacht ik dit niet van een Pro Idee product.

De factuur heb ik zo lang niet bewaard. Desondanks heb ik inmiddels een nieuwe spijkerbroek bij Pro Idee bestelt. Hopelijk met een kwaliteit die ik van Pro Idee gewend ben.

Ik vond dat de klacht moest indienen, dan weet u dat.

H.J. van Oene

Dat u goede nota neemt van mijn klacht.

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Pro Idee
Download hier uw brief

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pro Idee

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pro Idee nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H.J. van Oene