Klacht: Privacy retour fotoalbum

op 13 oktober 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Onlangs een fotoalbum laten afdrukken. Het samenstellen van het boek heeft veel tijd gekost. Bij levering bleek dat het boek niet goed was afgedrukt. Bladzijde omgedraaid. Echt zonde, mede ook omdat we er veel tijd een aandacht aan hebben besteed. Fout licht bij HEMA, dit geven ze ook toe. Ze willen nu eerst het oude boek terug voordat wij een nieuwe krijgen of een nieuwe mogen bestellen op kosten van HEMA. Wij vinden dit heel gevoelig liggen omtrent de privacywetgeving. HEMA geeft aan dat ze eerst zelf het boek willen bekijken om te zien waar de fout ligt. Logisch, maar het boek bevat erg privegevoelige foto´s van bevalling en doop. Wij willen niet dat mensen gaan bladeren in ons boek. Daarnaast kan de HEMA niet duidelijk aangeven hoe het boek vernietigd wordt als ik het terug zou sturen.

Ik wil graag een foto opsturen van de fout van het boek. Aan de hand daarvan moet de HEMA zijn fout erkennen en kosteloos een nieuw boek opsturen zonder fouten. Wij vinden de inhoud van ons boek te prive om dit weer te retourneren. Wij weten ook dat HEMA bepaalde procedures hanteert, maar zouden het waarderen als de HEMA hier meer invoelend vermogen zou tonen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wheijkoop