Klacht: Printplaat eco bubble wasmachine WF70F5E5P4W/EN

op 17 februari 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Onlangs heb ik problemen gekregen met mijn wasmachine. Deze bleef meerdere malen hangen halverwege een was beurt en tot aan de laatste keer ging het programma niet verder dan 15 mintuen. Ongeveer een jaar geleden is dit 1 keer geweest maar is daarna niet meer terug gekomen tot afgelopen week. Ik ben zelf monteur en heb dus even gekeken naar onze wasmachine en nu heb ik kunnen zien dat de printplaat op wel zeker 10 solderverbindingen slecht contact maakte of een slechte soldering had. Na dit te hebben hersteld werkt onze wasmachine gelukkig weer. Wij hebben onze wasmachine nu iets langer als 2 jaar ( 23-11-2015 ) en dus helaas net buiten de garantie. Ik heb contact gehad met jullie support office maar die kunnen verder niets meer betekenen. Ik zou graag een nieuwe printplaat (DC92-01223A) willen voor onze wasmachine. Ik vind het absurd dat dit binnen 2 jaar al gebeurt.

Ik ben tevreden als ik een nieuwe printplaat krijg.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tom.9876