Klacht: printer werkt niet.

op 28 augustus 2018 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Wij hebben in januari een printer gekocht bij Coolblue voor de zaak.
Deze was binnen 1 dag stuk.
Gelijk een nieuwe ontvangen. Prima kan gebeuren.
Dus dat was printer 2.

Printer 2 ging na 4 maanden stuk. Dus in mei. Jullie wilden hem alleen als reparatie terugnemen. Ik gaf aan dat jullie ook zakelijk verkopen en dat het absoluut niet kan dat een bedrijf zonder printer kon zitten.
Hadden jullie geen boodschap.
Dus ik heb printer 3 gekocht en printer 2 opgestuurd. (dus ook weer dubbele kosten).

Printer 2 was stuk en kon niet meer gemaakt worden. Dus wij hebben printer 4 gekregen.
Printer 4 is nieuw en overbodig. Dus nog niet in gebruik genomen. Alleen als wij hem uit de doos halen zijn de toners ontploft. Alles zit onder.
Mijn collega begint hierover te mailen.

Ondertussen staat printer 3 nog op kantoor. Deze begint nu ook kuren te vertonen. Hij loopt aan. We krijgen het scannen niet geïnstalleerd etc. Dusverre van goed.

Dus mijn vraag is moet ik dus printer 3 en 4 opsturen en printer 5 kopen???

Als ze uberhaupt mijn klacht serieus nemen en niet gewoon nieuwe toners ga ontvangen. Wij hebben nu 4x een printer moeten laten installeren door onze ICT. Behoorlijke kosten post. Ik hoef niet alles vergoed, maar probleem gewoon gehoord worden en nieuwe werkende printer.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 17 september 2018 om 19:06 geantwoord

Beste mevrouw Van Amerongen,

Bedankt voor het schrijven van jouw review. We kunnen ons heel goed voorstellen dat jouw bedrijf niet nog langer zonder printer kan werken. Natuurlijk controleren wij graag het verloop van de reparatie, de omruilen en wat er eventueel mogelijk is om de situatie op te lossen.

Jouw klacht heb je ook bij het management team van Coolblue neergelegd. We hebben jou op 4 september een e-mail verstuurd met een alternatieve oplossing. We willen jou adviseren om de communicatie via 1 kanaal te houden zodat de gemaakte afspraken voor beide partijen overzichtelijk blijft.

Graag ontvangen wij nog een antwoord op de verstuurde e-mail en of je gebruik wilt maken van een leenprinter tijdens de reparatie van printer 3 en 4. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, laat het ons weten in jouw reactie per e-mail.

Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Printer problemen coolbue