Klacht: Printer print geen zwart-wit

op 10 mei 2016 over HP in de categorie Electronica - Computers

De cartridges van mijn HP Officejet 6600 zijn op, maar door de hoge prijzen van deze cartridges heb ik enkel de zwarte nieuw gekocht.

Nou probeer ik iets uit te printen, geeft de printer aan dat ik ALLE cartridges moet vervangen om überhaupt te kunnen printen.

De goedkope prijs van deze printer krijgt hiermee een logische verklaring, want HP tikt de centjes via de (verplichte) aanschaf van maarliefst 4 cartridges per keer binnen.

Iets wat volgens mij niet mag volgens de Nederlandse wet (moedwillig naar gedwongen voordeel streven door softwarematige beperkingen in een apparaat te bouwen…).

Ben bereid dit tot een juridische procududre

De printer moet zwart wit kunnen printen, ook zonder kleureninkt aan te schaffen. Opties zijn mijn inziens;

1) U voorziet mij van een manier om de printer alsnog te gebruiken, zonder de drie niet benodigde cartridges aan te hoeven schaffen.
2) We behandelen dit onderwerp in de rechtszaal.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HP

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RSOT