Klacht: Printer print geen etiketten en service Coolblue slecht

op 23 oktober 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Printer die ik kocht bij Coolblue print geen etiketten, een stuk van de etiket word dubbel geprint en is dus niet bruikbaar. Met Coolblue gebeld en die kwamen met dingen die ik kon uitproberen maar die hebben alleen mar gekost voor meer tijd en dus zit ik buiten de bedenktijd. Omdat ik de printer elke dag nodig heb kan ik niet ruim 2 weken wachten op een reparatie. Coolblue weigert mee te werken aan geld terug terwijl ze bij mijn eerste defecte printer op de dag van binnenkomst bij hun mij een email stuurde dat ik het geld terug zou krijgen. Er is dus wel iemand die daar ter plekke die beslissing mag nemen maar telefonisch en er email word je afgewimpeld en je moet hem maar opsturen en terwijl hun beleid schijnbaar is dat de printer word afgeschreven en dat zo ongeveer ala minuut gebeurd bij binnen komst dus waarom niet vooraf gezien mijn problemen mij dit toezeggen zodat ik niet dagen zonder printer zit of zelf al een nieuwe heb aangeschaft om een dag later te moeten horen dat ik het geld terug krijg in de vorm van shop tegoed.

Geld terug van de printer zodat ik een nieuwe kan aanschaffen en ik niet 2 weken zonder printer zit of zelfs een paar dagen is al te lang. Als jullie met jullie oplossingen geen tijd hadden gerekt dan had ik hem binnen de bedenktijd al terug gestuurd.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

3 jaren geleden - Beste Egbert, bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat naar om te lezen dat jouw printer niet naar behoren werkt. We snappen heel goed dat je hiervan baalt en graag een passende oplossing wilt voor deze situatie. We zien dat er een retourmelding is gemaakt en dat we wachten tot jij het product naar ons opstuurt. Zodra we jouw retour hebben ontvangen, zullen onze collega's bepalen wat de juiste oplossing is voor deze situatie. We kunnen je helaas niet op voorhand toezeggen dat je het volledige bedrag gecrediteerd zult krijgen. We willen je vriendelijk vragen het product naar ons op te sturen, zodat we de situatie zo snel mogelijk kunnen afronden voor je. Heb je verder nog vragen voor ons op dit moment? We horen het graag van je. Met vriendelijke groet, Coolblue

Reactie van de melder van de klacht foppe26

3 jaren geleden - Beste, Dit is niet het antwoord dat ik wil en is voor mij geen oplossing, er zijn mensen bij jullie die bij binnen komst na het zien van de printer wel de beslissing kunnen nemen. In die gevallen worden ze ook niet nagekeken want er is dan niet eens tijd voor en dat heb ik kunnen zien bij mijn vorige printer. Op de dag van binnenkomst kreeg ik binnen enkele minuten al een email met een shoptegoed en is mijn printer dus nooit nagekeken laat staan een poging tot repareren want dat doen jullie ook niet zelf. Als iemand dat bij binnenkomst kan doen zonder de machine te testen of te proberen te repareren dan kan het ook vooraf. Plus dat dit mede jullie fout is en jullie dit gerekt hebben tot mijn bedenktijd voorbij is en jullie wisten van mijn situatie dat ik elke dag moet printen want bij mijn vorige printer is die discussie ook al ontstaan. Ik kan hem dus niet opsturen want ik moet elke dag printen of sturen jullie mij even een leen toestel toe want afhandelig kan ruim 2 weken bij jullie duren? want dat doen jullie ook niet. afhandeling is erg slecht en ik hoop dat mensen twee keer nadenken voordat ze iets bij Coolblue kopen.

Bericht van Coolblue

3 jaren geleden - Bedankt voor jouw reactie. We begrijpen dat het niet prettig is dat jouw printer niet werkt zoals je mag verwachten. Zoals hierboven aangegeven kunnen wij pas een uitspraak doen zodra de printer bij ons binnen is. Het is niet mogelijk om een leentoestel te verstrekken.We hopen dan ook jouw printer snel te ontvangen zodat we kunnen kijken naar een passende oplossing. Kunnen we je nog ergens anders mee helpen op dit moment?

Reactie van de melder van de klacht foppe26

3 jaren geleden - Jesus wat een service, hoop dat iedereen eerst goed de beoordelingen leest op internet voordat ze iets bij jullie kopen. Verander ook jullie slogan maar in "Alles voor een telerstelling" want "alles voor een glimlach" past echt niet bij jullie wat een drama....

Bericht van Coolblue

3 jaren geleden - Het is erg jammer dat je teleurgesteld bent in onze service. Wij begrijpen dat je niet zonder je printer kan, maar we kunnen geen leenprinter verstrekken in tussentijd. We willen wel graag je printerprobleem voor je oplossen. Zodra jij je printer opgestuurd hebt, gaan wij er direct mee aan de slag zodat jij zo snel weer kunt printen.

Alle klachten die gemeld zijn door foppe26