Klacht: Printer kapot

op 14 september 2018 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Wij hebben een Samsung Xpress SL-C480W printer gekocht met extra zwarte toner Huismerk CLT-K404S.
De printer ging steeds uit, i.p.v. slaapstand, waardoor hij elke keer opnieuw herstart moest worden en verbinding moest zoeken. Na een maand liep er een papiertje vast. Papier verwijderd volgens de handleiding. Maar de printer deed niets meer. Gaf aan dat de toners ineens allemaal leeg waren (nieuwe zwarte toner geplaatst, loste niets op), gaf aan dat er een klep openstond, terwijl dat niet het geval was. Bovendien was hij niet meer te benaderen via het draadloos netwerk. Daarom opgestuurd ter reparatie. Zorgvuldig ingepakt.
Op 16 augustus opgestuurd, op 27 augustus een bericht ontvangen dat hij zou worden doorgestuurd naar de specialist, omdat men het probleem niet kon oplossen. Op vrijdag 7 september pas kregen wij de melding dat de behuizing kapot was (!) en dat dat niet onder de garantie viel. Repareren kost €115. Of we konden hem kosteloos laten vernietigen! Meteen gebeld met klantenservice van Coolblue. Wij zijn niet van plan die kosten te betalen en willen dat de printer hersteld wordt of een nieuwe. Mijn klacht werd begrepen en doorgezet naar backoffice. Zij zouden mij terugbellen, maar tot nu toe is dat niet gebeurd.

Een nieuwe printer Samsung Xpress SL-C480W en extra toner Huismerk CLT-K404S, of volledige teruggave van het aankoopbedrag.
Bovendien wil ik daar een telefonische bevestiging van plus excuses voor het ongemak. Ons bedrijf zat namelijk anderhalve maand zonder printer!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bijlman@gmail.com