Klacht: Printen-Laden gekocht kaartje via webwinkel

op 19 mei 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ordernummer
07111136
U heeft betaald met
iDeal
U heeft betaald op
29 april 2017 om 22:34
Bestelde producten
1x Dagkaart
€ 12,50
Wil heden op 19 mei 2017 kaartje ophalen en printen of laden op OV kaart.
Programma op de persoonlijke pagina pakt wel de reisdatum maar wil niet de naamgegevens opslaan en met vervolg komen voor het afdrukken of voor opdracht tot laden op OV chipkaart.

Gewenste Oplossing:

Analyse van het probleem en alsnog de mogelijkheid om de orders te verwerken. Heb n.l. nog meer dagkaarten gekocht en ook seizoenskaarten.
Zou deze graag op een berouwbare manier kunnen opvragen en gebruiken.
Lijkt mij dat dit ook een probleem voor andere reizigers is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht coenenmarieke

3 maanden geleden - Na 2 keer bellen met servicedesk bedrag snel teruggestort. Betekent niet dat software probleem is opgelost. Er werd erkend dat er een software probleem is.

Alle klachten die gemeld zijn door coenenmarieke