Klacht: Weinig medewerkers achter de kassa

littlemeisje24 op 22 juli 2023 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Het is echt schandalig hoe primark de winkel runt. Er staan echt altijd van die hele lange rijen bij 2 verschillende kassa’s waar je een uur moet wachten tot je aan de beurt bent omdat ze te lui zijn om meerdere medewerkers achter de kassa te zetten neem potverdikkie je verantwoordelijkheid als leidinggevende, ale je ziet hoe lang de rijen worden ga je toch meerdere kassa’s openen ipv van 2 medewerkers achter de kassa. Ik was vandaag in Rotterdam stad bij de primark en moest gewoon een uur wachten omdat er 2 mensen stonden achter de kassa. schaam je diep primark!!

Dat er als leidinggevende meer verantwoordelijkheid moet worden genomen om meedere kassa’s te openen als er te lange rijen zijn tot aan de kleding toe!!! Het is belachelijk, dat je uren moet wachten! Het is elke keer het zelfde met die lange rijen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primark

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door littlemeisje24