Klacht: Klacht gebruik pashokjes

Silko.Beekman op 25 februari 2012 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Vorige week bracht mijn vrouw met een vriendin en beide met kleine kinderen een bezoek aan de Primark Zaandam. Nadat ze beide 2 kledingstukken hadden uitgezocht gingen ze naar de paskamers om te passen. Daar aangekomen kregen ze beide een kaart dat ze 2 kledingstukken hadden meegenomen en wilde ze de paskamer die ruim genoeg is voor 2 personen betreden. Deze paskamers zijn daar ruim genoeg voor en zo waren zij het van jullie winkel in Hoofddorp ook gewend. De aanwezige medewerker kwam hierop aanlopen en zei dat daar geen sprake van kon zijn en zei dat dit niet mocht. Mijn vrouw moest maar een flink stuk verderop in een paskamer gaan passen. Toen mijn vrouw aangaf hier geen behoefte aan te hebben, had uw medewerker daar niets mee te maken. Mijn vrouw heeft toen besloten om geen kleding te passen als het op die manier moest. Buiten het pashokje bleef zij wachten om te zien hoe de kleding die haar vriendin inmiddels aan het passen was zou staan. Hierop gaf de betreffende medewerker aan dat ook dit niet mocht. Ze moest maar ergens anders gaan staan wachten maar haar kinderwagen. Toen zij aangaf dit echt belachelijk te vinden werd ook nog de beveiliging maar gebeld.

Jullie hebben hiermee bereikt dat zowel mijn vrouw als haar vriendin die regelmatig met veel plezier bij jullie winkelde zonder aankoop jullie winkel hebben verlaten en ook niet meer bij jullie terug zullen komen.

Als dit jullie vorm van klantvriendelijkheid is vind ik dat een uiterst trieste zaak.

In afwachting van uw reactie.

Dhr S. Beekman
Assendelft

[email protected]

Een goed verhaal/uitleg waarom er op deze zeer klantonvriendelijke wijze wordt omgegaan met jullie klanten.

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Primark in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Primark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Primark

Heeft op 28 maart 2012 om 10:06 geantwoord

Klant is persoonlijk benaderd door middel van een email.

Alle klachten die gemeld zijn door