Klacht: Prijzen

op 14 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo ik ga elke zondag met me zoontje van Vlijmen naar Denbosch elke zondag ben ik 3,70 kwijt nu moest ik perse van een chauffeur dag kaart kopen van 6,00 wat is dat voor grote onzin

Geld terug dit slaat nergens op

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Goedemiddag, Uit je bericht begrijp ik dat je een duurder kaartje moest kopen van de chauffeur dan normaal gebruikelijk. Dit is minder prettig om te horen. Voor (eventuele) restitutie van de extra gemaakte reiskosten adviseer ik je om het contactformulier op http://bit.ly/2azPMG7 in te vullen. Je verzoek zal vervolgens zo snel mogelijk in behandeling worden genomen. Groet, ^JE

Arriva

Heeft op 02 september 2016 om 14:45 geantwoord

Goedemiddag,

Uit je bericht begrijp ik dat je een duurder kaartje moest kopen van de chauffeur dan normaal gebruikelijk. Dit is minder prettig om te horen. Voor (eventuele) restitutie van de extra gemaakte reiskosten adviseer ik je om het contactformulier op https://bit.ly/2azPMG7 in te vullen. Je verzoek zal vervolgens zo snel mogelijk in behandeling worden genomen.

Groet,
^JE