Wat had ik mij verheugt op tien dagen Egypte! Het liep echter anders.
Bij mijn aankomst op 22 september in het Royal Palm Hotel in Hurgada kon niemand mijn reservering vinden en dat terwijl ik keurig netjes een voucher had.... Lees meer
Prijsvrij.nl heeft een fout gemaakt op hun site, waardoor wij in het hotel Voyage Sorgun een verkeerde (kleinere en goedkopere kamer) kregen, terwijl we dus wel voor de grotere kamer hebben betaald. Ik kom al 12 jaar in dit hotel... Lees meer
Wij hebben een reis geboekt op prijsvrij maar met het verversen van de pagina is de datum inplaats van 3 oktober tot 7 oktober naar 3 juni tot 7 juni verplaatst dat doet hij dan automatisch! En je raad het... Lees meer
Heb een vakantie gereserveerd en betaald bij deze organisatie.
Ben dus als vrouw officieel de hoofdboeker.
Echter staat nu alles op de naam van mijn echtgenoot.
Lekker geëmancipeerd en ik ben weer tot handelingsonbekwaam gebombardeerd.
Ineens zie ik beste heer staan.
Sorry maar ook wij... Lees meer
Twee vakanties geboekt, telkens met een VIP Pakket. Tijdens 2e vakantie geen waardebon ontvangen waar deze wel beloofd was, na boeking 3e vakantie contact opgenomen dat deze waardebon nooit verzonden is. Dit is bevestigd en heb waardebon alsnog opgestuurd gekregen,... Lees meer
Op dit moment voelt Rhodos totaal niet veilig voor ons om naartoe te gaan ondanks ons hotel in een veilig gebied ligt. Wij willen omboeken maar dit kan niet, alleen binnen Rhodos zelf. Ja joh want Rhodos is zo veilig... Lees meer
I In februari een reis geboekt voor de herfstvakantie naar Turkije met in het achterhoofd de garantie van prijsvrij.nl dat ik kosteloos kon annuleren. ( staat op de website ) In juni via de media vernomen dat de herfstvakantie... Lees meer
Beste, bij aankomst in het hotel ariel chico (zondag 2/7/2023) was er blijkbaar maar 1 kamer voor ons geboekt. Wij hadden 3 kamers geboekt? Lees meer
Ik ben erg teleurgesteld over de manier waarop Prijsvrij.nl en Sunmix mij hebben behandeld. Ze hadden meer dan een maand de tijd om een oplossing te vinden voor mijn geannulierde heenvlucht naar Tenerife. Dat is een ondedeel van mijn al... Lees meer
Hallo,
Diep teleurgesteld omdat ik niet kosteloos annuleren kan terwijl ik nog geen 24 uur geleden nadat ik de vakantie bij jullie geboekt hebt contact opgenomen heb en jullie gevraagd heb om mijn vakantie in de 1ste instantie te annuleren.
Waarbij... Lees meer