Klacht: prijsverhoging

op 24 januari 2018 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

alcoholarme drank JUST.0 kostte altijd 2€50 per fles. In de week van 8 januari is deze in de aanbieding voor €2 per fles. Na deze aktie wordt de wijn verhoogd in prijs! niet gewoon weer voor 2€50 maar nu voor 2€99 dus een prijsverhoging van ineens 20%

Gewoon weer de werkelijke prijs van 2€50, immers op alcoholvrije dranken zit geen accijns.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 07 februari 2018 om 12:13 geantwoord

Beste mevrouw Van den Brink,
Ik kan me voorstellen dat de (flinke) prijsverhoging van de Just.0 voor u een tegenvaller moet zijn.

Wij doen er alles aan om prijsverhogingen te voorkomen. Dit neemt niet weg dat ook wij soms geconfronteerd worden met verhogingen van de inkoopprijs die doorgerekend worden in de prijs in de winkel. Vaak zijn deze verhogingen het gevolg van stijgingen van de prijzen van o.a. grondstoffen.
De prijs die u in onze supermarkt betaalt, behoort tot een van de laagste in de markt. Om dat te bewaken hebben wij een ’prijsonderzoek’ team actief dat dagelijks de prijzen controleert.
Wanneer u bij een andere supermarkt dit artikel aantreft tegen een lagere prijs (uitgezonderd acties), dan vernemen wij dat uiteraard graag. Waar mogelijk passen wij de prijs aan.

DIRK
afdeling klantenservice

Heeft op 07 februari 2018 om 13:31 geantwoord

Ik kan mij niet voorstellen dat grondstoffen etc. 20% duurder worden!

Alle klachten die gemeld zijn door Mecky van den Brink