Klacht: prijsopgave en duurt lang

op 02 augustus 2016 over E-Repair.nl in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb woensdag 6 juli mijn iphone 6 64gb met garantiebon naar een kpn winkel gebracht omdat mijn touchscreen heel slecht werkte en som helemaal niet reageerde ol aanrakingen. 2 weken later wanneer die dus eigenlijk klaar hoefde te zijn volgens de kpn winkel, maar in plaats van dat die klaar was kreeg ik een mail dat ik 331.- euro moest betalen en anders mijn telefoon kapot werd op gestuurd. Wat ik dus echt nergens op vond slaan want ik had garantie. En nu is het weer al 2 weken later wn mijn telefoon is nog steeds niet terug opgestuurd

Gewenste Oplossing:

Als ze mijn telefoon sneller zouden terugsturen en ik niks hoef te betalen want ik heb niet voor niets garantie toch ?

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over E-Repair.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over E-Repair.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zulbiyec