Klacht: Prijs/kwaliteit

op 08 september 2016 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Ik heb gisteren een bos bloemen laten bezorgen bij mijn moeder voor haar 90ste verjaardag. De bezorging en de verzorging was oké alleen vond ik de bos bloemen tegenvallen. Erg veel groen erin en weinig bloemen voor die prijs. Ik vond het een teleurstelling. Een kroonjaar voor mijn moeder en dan zo’n bos bloemen. Erg jammer.

Ik zou tevreden zijn als ik wat anders mag uitzoeken en dat ze de webshop aan passen met de foto's. Daar zie je een mooie bos bloemen en geen bos groen met hier en daar een bloem.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 12 september 2016 om 14:14 geantwoord

Beste Vera,

wat vervelend dat je de bos bloemen vond tegenvallen. Onze excuses hiervoor!

Op de website wordt het boeket getoond mét beschrijving waarin wordt aangegeven wat er in het boeketje behoort te zitten. Dit is in jouw geval:
2 roze leeuwenbekken
2 cerise gerbera’s
2 paarse phlox
2 lila calla’s
2 groene santini’s
Divers sierblad

Het kan natuurlijk zijn dat het boeket niet met de juiste bloemen is verstuurd, daarom ontvangen wij graag een foto van het boeket. Deze kan gestuurd worden naar service@greetz.nl. Op basis hiervan kunnen wij eventueel een nieuw boeketje versturen.

We horen het graag van je en helpen je graag verder.

Met vriendelijke greetz,

Hannah