Klacht: Prijs van decatlhon antwerpen Noorderlaan kop niet

op 09 september 2018 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik gaan gisteren naar onthaal en ik zeg dat da niet juiste prijs is eerst was ze met mij bezig en krijg ze telefoon heel onbeschoft wand ik moest wachten dat ze telefhoon krijg de dan was gedaan Daan is mij geholpen ze was op haar gsm gaan zien maar die prijzen verschillen soms ik blijf daar staan wand ik heb pet gekocht en die hang op 8 euro en aan de kasssa 10 euro en was heel ombeschoft tegen mij ik zeg tegen haar kom wij gaan zien wan achter mijn rug kun je alles veranderen en ze wouw niet toegeven dus uit eindelijk heeft die 2 euro geven ze zegd dat ze mij ging toegeven en dat ik slecht klant was heel ombeschoft tegen mij

Gewenste Oplossing:

Dat ze prijzen aan pas en op tijd de reken bij vullen en dat sammen al op een rek Hang en niet over al in de winkel wand ze weet zelf niks ligen in hun ijgen winkel

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decathlon

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 09 september 2018 om 14:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Yannick,

Hartelijk dank voor uw bericht op klacht.nl.

Wij moeten u teleurstellen met het bericht dat wij u niet kunnen helpen met uw klacht. U heeft uw klacht toegestuurd aan de Nederlandse klachten website welke gekoppeld staat aan de Nederlandse klantenservice. Omdat dit om een winkel in België gaat kun je het beste contact opnemen met klantendienst@decathlon.com. Dit is de klantenservice van Decathlon België.

Wij gaan er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtencoach Decathlon.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Yannick claessen