Klacht: Prijs ticket

op 19 oktober 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Op 17 oktober heb ik tickets op de KLM site gezien van Brussel naar Seattle. Hierin zou een treinreis zitten naar Amsterdam. Prijs van dit ticket was € 385 per persoon. Via Facebook heb ik wat vragen hierover gesteld en deze zijn netjes beantwoord. Ik bleef het prijsverschil van € 700 pp wel veel maar goed daar heeft KLM zijn redenen voor. Wel kreeg ik nog het bericht dat men ipv Brussel ook in Antwerpen op kan stappen….dat probeerde ik te boeken maar helaas veel duurder….KLM geeft aan een fout gemaakt te hebben en bieden excuses aan ( zie reactie in bijlage communicatie). Tevens bieden zij aan me te helpen met het boeken van het juiste ticket. Of ik dan alstublieft contact op wil nemen. Van dat aanbod maak ik gebruik op 18 oktober.

In de ochtend op 18 oktober(rond 10 uur) zie ik nog steeds hetzelfde ticket staan, zelfs nog iets goedkoper. Ik stuur een bericht naar KLM dat ik gebruik wil maken van hun aanbod mij te helpen met verzoek om dat voor mij te boeken. Ik krijg een bericht dat ze me heel graag assisteren met het boeken van het gewenste ticket en vragen me alle gegevens in een persoonlijk bericht te sturen. Dat doe ik met de veronderstelling dat het geboekt gaat worden.
Helaas…ik krijg het bericht dat men het niet meer kan boeken voor die prijs of ik zelf maar wil boeken via internet.

Natuurlijk ben ik hier niet blij mee, zeker niet als de indruk gewekt wordt dat het ticket geboekt gaat worden. Ik voel me enorm benadeeld, als ik geweten had dat het hier op uit kon lopen had ik zelf gisterenochtend geboekt en niet van het hulp aanbod gebruik gemaakt.
Ik heb diverse malen het verzoek gedaan om contact met mij op te nemen maar ook dat gebeurt niet. Als bijlage mail ik u de communicatie zoals heeft plaats gevonden en ik zou het echt op prijs stellen als een KLM medewerker mij hierover belt.

Als ze me het ticket aanbieden voor de prijs waarover we aan het mailen waren.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ingridvandewiel