Klacht: Prijs telefoon anders dan laptop

op 02 mei 2016 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Zondag 1 mei had ik op mijn telefoon een leuke vakantie gezien. Deze boeking wilde ik vervolgens voortzetten om mijn laptop, omdat ik een boeking via telefoon niet handig vind. Echter bij het voorzetten van de boeking op laptop stond een hele andere prijs. Gelijk gemaild naar Sunweb en bijlage toegevoegd. Verder op zondag niet bereikbaar. Telefoon bleef juiste prijs weergeven

Ref 1753084

Net 2 mei gebeld voor een oplossing, omdat ik graag wil boeken. Gesproken met Nadia. Zij gaf aan dat de het kon zijn dat de prijs op telefoon nog oud kon zijn omdat deze niet synchroon loopt met laptop.? Dus ik alleen de reis kan krijgen voor de nieuwe prijs.

Reis voor prijs telefoon

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 02 mei 2016 om 10:45 geantwoord

Beste Amanda,

Wij hebben je tweets, email en klacht ontvangen. Helaas zijn wij op zondag gesloten waardoor wij niet eerder konden reageren. Ik heb dit natuurlijk voor je uitgezocht. Zowel op een mobiele telefoon als op een PC zie ik voor vertrekdatum 21 mei 2016 voor 15 dagen (2 volwassenen en 1 baby) voor een 2persoonskamer categorie 1 zeezicht een prijs staan van 819,- euro per persoon. Omdat wij werken met wisselende prijzen denk ik dat jouw telefoon later wordt geupdate als jouw laptop. Wil je je coockies verwijderen op je telefoon en de prijs daarna opnieuw bekijken? De prijs waar wij deze vakantie momenteel voor aan kunnen bieden is 819,- euro per persoon. Mijn collega die jij eerder vandaag telefonisch heb gesproken, heeft dit ook toegelicht. Genoemde prijs is onder voorbehoud van wijzigingen. Mocht deze vakantie boven budget zijn dan helpen wij je uiteraard graag met het zoeken naar een andere leuke vakantie. Ik ga er vanuit dat mijn uitleg duidelijk is en ik wens je een fijne dag verder!

Team webcare Sunweb

Heeft op 02 mei 2016 om 10:56 geantwoord

Zoals ik heb gemeld kan het niet zo zijn dat een telefoon meer dan 1,5 uur andere prijzen aangeven. Zo een vreemde oplossing vraag ik niet. Dus de klacht voor mij niet gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door amandak