Klacht: Prijs niet toegekend

op 23 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Ik had een kraskaart nummer ingevuld op mijn i-pad en had een iPad 4 gewonnen gaf het rad aan door knipperen en sterretjes. Kreeg niet zoals zo vaak helaas u heeft niets gewonnen, maar verder ook niets om te melden dat ik gewonnen heb. Ik was dolblij en dacht ze hebben mijn mail adres en naam want anders kan je niet eens mee doen. Maar een medewerster van Klantenservice meld dat je het niet mag invoeren op een iPad en vraagt mij welke versie van iOS ik heb. Dat is de nieuwste versie. Maar er had een formulier moeten verschijnen waarop ik gegevens moest invullen en dat was er niet, dus krijg ik niets. Gelukkig staat het meeste op mail dus ik kan dat bewijzen. Wat een nep vertoning van Dirk. Ht word tijd dat dit eens aan de kaak word gesteld, zonodig een onderzoek instellen naar dit bedrog. Bah Dirk van de Broek, jullie moeten je schamen.

Als ik mijn prijs echt krijg.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 25 juli 2017 om 11:23 geantwoord

Op het moment dat ons systeem kijkt of een prijs is gevallen op de door u ingevulde wincode, krijgt u een bijbehorende animatie te zien. Als het antwoord \"nee\" is, dan krijgt u dus het nee-filmpje te zien. Wat soms gebeurt, is dat een apparaat even kan haperen; uiteraard vervelend alsof het daardoor lijkt dat u in de prijzen bent gevallen. Dit is vaker gebeurt inderdaad en met name bij gebruik van een IPad. Ik heb daarvan al een melding gemaakt met onze webbeheerder voor een mogelijke oplossing. Als u mij laat weten wat uw code is, kan ik voor u nakijken of u toch in de prijzen bent gevallen.
Excuses voor het ongemak meneer Vos.

Alle klachten die gemeld zijn door Pieter Vos