Klacht: Prijs kwaliteit verhouding

op 19 juli 2017 over Adidas in de categorie Sportmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste adidas

Vorige week een paar schoenen gekocht “adidas ultra boost” . Op de tweede dag dat ik ze droeg ben ik van een stoeprand afgegleden en nu is de zool stuk en de bovenkant zit een gaatje in. Nu ben ik van mening dat als ik schoenen aanschaf van € 180,00 dat deze wel tegen een stootje kunnen. Ik heb de schoenen naar de winkel terug gebracht en kreeg na 4 dagen te horen dat het geen fabrieksfout is en ik dus geen vergoeding krijg. Ik heb lang moeten sparen voor deze schoenen en vindt het jammer dat het zo word afgehandeld. De prijs kwaliteitsverhouding vind ik hier dan ook ver te zoeken.

Met vriendelijke groet,

Jordan van Son

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als dit zou worden opgelost in de trant van een gemoetloming of iets dergelijks. Omdat ik van mening ben dat voor dit geld de schoen niet zo beschadigd zou moeten z ohn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adidas

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adidas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Demjor1969