Klacht: Prijs kraskaart

op 26 juni 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb meegedaan om een prijs te winnen via kraskaart, stond die op een prijs springt die ineens over naar geen prijs. Best slecht dat dit kan anno 2017 gewoon gemanipuleerd spel. Ben een vaste klant van jullie en vind dat als het zo moet doe dan biet van zulke acties aanbieden.

Gewenste Oplossing:

Alsnog me prijs krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 30 juni 2017 om 19:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hartelijk dank dat u dit kenbaar heeft gemaakt aan ons.

Ik kan me voorstellen dat het vervelend is wanneer het rad niet goed draait.

Ik heb u via ons registratiesysteem een e-mail gestuurd met de vraag om de code aans ons door te geven zodat ik de codes kan controleren.

Neemt u bij vragen gerust weer contact met mij op en graag tot ziens in onze winkel. Ik wens u een fijn weekend toe.

Alle klachten die gemeld zijn door sssewlal