Klacht: Prijs

op 29 juni 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nooit koop ik een taart bij de Hema in het Hart van Zuid in Apeldoorn. Nu een keer wel.
‘Slagroomtaart €8,00’ staat er op het prijskaartje dat hangt voor twee taarten achter elkaar. De voorste heeft rood fruit in het midden met slagroom er omheen. De achterste, voor de verkoopster de voorste, heeft in het midden gemengd fruit met slagroom er omheen. Verder zijn ze identiek.
Ze lijken me allebei prima, Ik kies maar voor de laatste, ook omdat me dit handiger lijkt voor de verkoopster.
De taart zit netjes in de doos en ik betaal met €10,00, wachtend op wisselgeld wat niet komt omdat hij €10,00 blijkt te kosten.
Dit begrijp ik niet. Ja, want dit is een vruchtentaart, die andere is een slagroomtaart. “Maar ze zijn hetzelfde, behalve het fruit is verschillend”, stamel ik verbaasd.
Zo is het dus niet, en hier is mijn taart. En waarom het dan niet goed geprijsd staat? Omdat zij nog maar net bij de taarten en de kassa stond en ze dus nog geen tijd had gehad om alles te controleren.

Twee euro, daar gaat het me niet om, wel om hoe hiermee omgegaan werd.

Buiten, met taart, zei ik tegen mezelf: dit was mijn laatste taart bij de Hema.

Als dit verhaal serieus genomen is.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marian Boonk