Klacht: Prepaid Simkaart omwisselen naar mini simkaart heeft plotseling veel voeten in aarde bij Vodafone te Drachten

op 14 september 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Vanmiddag Vodafone in Drachten bezocht met vraag om een prepaid simkaart om te ruilen naar een mini simkaart.
Na een tijd wachten geholpen door een medewerker en gevraagd , gezien een nieuwe telefoon een mini prepaid simkaart nodig heeft.
Deze dus om te ruilen zodat we van de prepaid diensten van Vodafone gebruik kunnen blijven maken.
Ja, dat kon, echter dan moest ik deze betalen gezien we deze niet geregistreerd hadden!
Nou Vodafone, jullie weten ons te bellen op dit prepaid nummer om reclame en aanbiedingen te geven en weten jullie ook onze naam! Wat dan moeilijk doen in een winkel? En dan naar huis laten gaan om eerst maar te laten registreren?! Vind dit ronduit KLANTVRIENDELIJK EN SERVICE!! dus NIET!! Ook enorme klantenbinding!
Medewerker gevraagd deze direct in de winkel te willen registreren gezien we deze simkaart al vanaf 2007 in ons bezit hebben en dus al jaren trouwe klant zijn bij Vodafone. Niet dus! Naar huis en kom later maar terug! Ja, dan wordt ik op dat moment geïrriteerd.
Ook met reden dat ik een week hiervoor bij dezelfde Vodafone winkel in Drachten ben geweest voor een andere prepaidkaart in een nieuwe smartphone van mijn dochter en dit liep allemaal vlekkeloos. Ook deze Simkaart was niet geregistreerd (ook al een oudje waar Vodafone jaren geleden ook toen niet om vroeg deze te registreren) en deed een medewerker ook niet moeilijk en vroeg mij deze s ‘avonds even te registreren wat we ook netjes hebben gedaan!

En zelfs drie jaar geleden een ongeregistreerde simkaart kosteloos heb omgewisseld!

Ja, dan staat op jullie site; Bel ons even als je simkaart niet past in je nieuwe telefoon. Wij zorgen er dan voor dat je een nieuwe simkaart krijgt die wel past.! Nou en dus als ik naar de winkel ga verwacht ik ook service en niet afschepen van; ga eerst maar naar huis en kom later maar weer!
Jullie logo staat notabene op deze sim kaart en zelfs een registratienummer! Had zelfs een registratiepas en puk code van de simkaart mee en desnoods nog mijn id bewijs en de vrijheid van de te naam stelling.

Helaas, er was geen andere optie, betalen of naar huis gaan en dan later maar weer terugkomen om de simkaart te wisselen.
Vodafone, jullie begrijpen wel als dit twee keer voordien juist is verlopen en de derde keer gaan jullie moeilijk doen over een Prepaid simkaart wissel notabene in een winkel, dat er dan genoeg andere providers zijn! Die wel willend zijn en service verlenen aan klanten!

Gaat mij echt niet dat ik de simkaart niet wil registreren! Maar, wel op de manier hoe hier in Drachten service wordt verleend aan klanten! Dus er wordt met verschillende maten gemeten en had beter zijn collega’s dus voor me kunnen hebben die niet moeilijk deed over een registratie en je dan vertrouwd en niet bij de provider weg gaat!!

Dus medewerker van Vodafone te Drachten! Het zal best warm zijn in een winkel als Vodafone maar als je je werk niet interessant vind en je scheept je klanten af om eerst ‘je huiswerk’ te doen en dan een machtsspel opgang brengt daar je me niet verder wilt helpen…ga dan alsjeblieft als medewerker worsten verkopen bij de Hema!

Dat ik een nieuwe mini prepaid simkaart krijg en niet even naar huis wordt gestuurd om eerst te registreren en te betalen om je huiswerk te doen en dan maar weer terug te komen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door K.Hanenburg
x