Klacht: Premium code

op 15 september 2016 over Dit is TV in de categorie Digitale TV

Heb 4 weken geleden een premium pakket besteld en zou 2 werkdagen duren voordat je de code opgestuurd zou krijgen. Na meerdere keren mailen met ditistv, kwam er telkens een ander antwoord. Heb ook m’n geld terug gevraagd, maar weer krijg je niks te horen. Heb meerder malen gebeld en altijd als je belt heb je er 1 voor je. Het bellen heeft me al meer geld gekost als dat premiumpakket. Vorige week zei een medewerker aan de telefoon dat ie eind van de week verstuurd zou worden, maar het is ondertussen weer een week verder.

Ik ben tevreden als ik de code krijg of zo snel mogelijk m'n geld terug krijg. Deze mensen zijn gewoon oplichters, die telkens een ander verhaal hebben. Wat is er nou moeilijk aan zo'n code door te mailen. Lijkt me sterk dat dat zolang moet duren. Ik zal daar wel eens een duidelijk uitleg over willen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dit is TV

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dit is TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marleenviets