Klacht: premie restitutie met de melding geen klant meet. Weet van niets.

op 08 januari 2014 over Unive in de categorie Verzekering

Keek vanmiddag 13.40 op mijn bank rekening. staat daar premie restitutie unive zorg met de melding geen klant meer, ik weet van niets. gebelt met klanten service die zegt nee alles staat hier als betaald en er niets over bekent.Ik heb een vermoeden waarover dit gaat en vind dat zeer onterecht.namelijk de premie werd telkens ingehouden op de 28 ste van de maand 143,= nog wat.unive heeft dit gewijzigd sedert een paar maand, en incasseert de premie nu per de 4de van de maand. ik mag op mijn bank rekening geen stuiver rood staan, maar sta wel elke maand ongeveer 60,= rood. Dat kan ik dan net corrigeren met een storting en betaling huur. oke om problemen te voor komen betaal ik hand matig de premie op de 28 ste zodat er geen terugstorting volgt van de bank rekening.En daarmee ook geen betalings achterstand.Unive boekt helaas ook op de 4de de premie nogmaals af. welke ik dan terug laat storten wegens dubbel betaling.Ik denk prima geen gedonder premie betaald. maar nu dit dus. Geen brief, geen info, helemaal niets. klantservies weet niets. dus wat nu te doen met deze uiterst klant vriendelijk verzekering???. overstappen mag niet meer. Onverzekerd kan ook niet, maar is dacht ik wel een feit? Hoewel hun klantenservies zegt van niet. wat heb je aan een dergelijk handelen.

overstap naar andere verzekering

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Unive over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Unive in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Unive een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Unive

Heeft op 04 februari 2014 om 11:08 geantwoord

Inmiddels is er telefonisch contact geweest en de klacht is afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door mossel. cr.