Klacht: pre-order uitgesteld, geen voordeel meer?

op 24 september 2016 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb de Note 7 van Samsung besteld bij Coolblue,
Ten tijde van deze bestelling heb ik het contract besteld bij t-mobile.
het gaat om: onbeperkt bellen + 6 gig aan data per maand.

Normaliter betaal je hiervoor 33,50 per maand, maar omdat ik de bestelling heb gedaan ten tijden van de t-mobile madness maand betaal ik hiervoor 25 euro. Een verschil van 8.5 euro per maand. Deze actie loopt tot 2 oktober

Nu komt het, de pre-order is uitgesteld naar 10 oktober, dan is de actie maand voorbij. Coolblue vraagt pas het contract aan ten tijde van de uitlevering.

Dus de vertraging zorgt ervoor dat ik mogelijk geen gebruik kan maken van deze aanbieding waarbij ik ten tijde van bestellen voor gekozen heb. Dit zou mij dus 204 euro kosten in 2 jaar tijd!

Na telefonisch contact kreeg ik enkel te horen, wij weten het niet! bel later maar terug ofzo….

Tmobile gebeld, deze partij geeft aan:
– Coolblue moet dit voor u regelen
– Bij t-mobile blijven de voorwaarden van kracht ten tijde van de bestelling, bij een bestelling via een andere partij zou dit dus anders kunnen zijn!

Nu is mijn klacht: Ik krijg geen antwoord van coolblue of ik “gewoon” 25 euro per maand moet betalen of dat ik geen gebruik meer kan maken van de aanbieding van t-mobile.

- Als ik duidelijkheid krijg welk tarief ik maandelijks aan t-mobile moet betalen
- Als ik de 25 euro per maand mag betalen, als ik geen gebruik kan maken van deze aanbieding zou ik niet tevreden zijn, ik kan immers nergens anders meer dit toestel bestellen icm met deze voorwaarden

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door RobinvanR