Klacht: Pre order games zijn 2 dagen na uitkomst nog niet geleverd!

op 31 augustus 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

2 spellen geruime tijd voor uitgave besteld dus gepreordered , en voor een bepaalde tijd besteld is de volgende dag in huis toch? Nu weer een dag verder en de postbode weer geweest maar uiteraard nog geen spellen. 1 ervan was voor een verjaardag waar je met schaamte heen gaat omdat je kado niet is geleverd maar je beloofd dat je hem de volgende dag komt brengen aangezien bol.com dit ook beloofd, maar uiteraard weer niks! Na contact te hebben gehad en keihard voor gelogen te zijn door bol.com zelf maar contact op gezocht met de postorderbedrijf, hier uit blijkt dat bol.com Pre order spellen pas op de dag van uitkomst verstuurd en je dus al helemaal niet op jè deurmat zal hebben op de dag van uitkomst. Ze weten volgens mij geen eens wat pr orderen betekent! Maar 2 dagen later op de mat krijgen is echt een no go!! En dit oplossen met een waardebon van 7.50 uiteraard bij je volgende bestelling is ook een no go! Dit is niet oplossings gericht, maar alleen maar meer centen en frustraties uit je kloppen. WAT EEN BEDRIJF

Stoppen met pre order dingen te verkopen! Ander oplossing zie ik voor dit niveau niet zitten!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Bol.com

3 maanden geleden - Beste Rene, Ik begrijp heel goed dat je een artikel wilt hebben op de dag dat deze uitkomt. Zou je mij het bestelnummer kunnen geven, dan zoek ik je bestelling erbij. Groeten, Manon van bol.com

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 10 september 2018 om 10:47 geantwoord

Beste klant,

Tot op heden hebben we gene bestelnummer mogen ontvangen. Ik neem aan dat je het niet meer nodig vindt dat we contact met je opnemen.

Jolanda van bol.com
- - -- - - - -- - - - - - -- - - - - - - -