Klacht: BEstelde deuren niet naar wens ook niet na 6 maanden

supermug op 07 juni 2016 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind vorig jaar hebben mijn ouders, die al op leeftijd zijn en mij verzocht hebben de zaak waar te nemen, deuren bested bij Praxis Hoogezand.

Bij het inmeten ging het al mis en werd later over gedaan door de leverancier van de deuren Skantrea, directeur in Eigen person kwam inmeten,

Korte samenvatting die vast niet volledig is:
– deuren waren niet zoals bested, zaten vlekken op, beslag klopte niet,etc

Inmiddels in total 4x bezoek gehad en 6 maandne verder en nog steeds niet opgelost.

Afspraken worden via de mail bevestigd en daarna weer, 1 dag later, ingetrokken en willen het dan toch weer anders doen.

Alles met alles een bedroevende zaak en verzoeken om terug te bellen worden door het hoofdkantoor ook niet serieus genomen en fatsoenlijk terug bellen hoort al helemaal niet tot de mogelijkheden.

Gewenste Oplossing:

Graag zsm oplossen afspraken nakomen en communiceren dit schiet niet op

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Praxis in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Praxis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Praxis

Heeft op 07 juni 2016 om 11:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

supermug

Heeft op 07 juni 2016 om 11:54 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is geen oplossing want die winkelmanager komt zijn afspraken niet na. Dus nee het is niet opgelost en wij staan op het punt zaak uit handen te geven. Jullie in Amsterdam en Hoogezand communiceren niet en komen gemaakte afspraken zwart op wit niet na.

Alle klachten die gemeld zijn door