Mijn Klacht:
Zaterdag 26/3 heb ik 3 stuks tuinpalen gekocht op de vestiging in Amsterdam zuid rivierenbuurt. De medewerkster heeft mij de verkeerde afmeting meegegeven 220 in plaats van 180. Ik wilde ze omruilen voor de juiste afmeting, ik had ze die dag gekocht met bon maar was toevallig al in de buurt van west. Ik dacht nou dan breng ik ze aan de vesting in Westerpoort. Zegt de medewerkster. Nee ik kan ze niet terug nemen, want de fout is gemaakt niet bij ons in de Praxis. Ik kan er niks mee en jou niet helpen. Ik zeg mevrouw ik heb de bon en het is niet mijn fout, dat ik de verkeerde afmeting heb meegekregen.Ik wil ze gewoon ruilen voor de juiste afmeting. Zegt ze nee dat kan niet, ik kan het adminstratief niet verklaren op een heel nare toon. Je moet er mee terug naar praxis zuid. Ik zeg ik ben hier in de buurt en heb ze hier in de buurt ook nodig moet ik daar 3x voor op en neer rijden omdat het niet mogelijk is. Medewerkster was brutaal (Rien) en onbeschoft en totaal niet klantvriendelijk. Ik ben jaren klant bij praxis maar vanaf nu ga ik naar de Gamma of andere bouwwinkel. Je zou als klant gewoon overal je spullen retour kunnen doen, dat is de regel van praxis dat deze medewerkster niet mee wil werken zegt veel over jullie zaak.
Gewenste Oplossing:
Ik kreeg een hele korte reactie, met u kunt je artikelen overal retourneren. Totaal geen excusses of even een belletje. Waardeloos!
