Mijn Klacht:
Deze klacht heb ik net geprobeerd via praxis.nl direct aan praxis te sturen maar het formulier werkt niet.
De praxis winkel aan de Bostonweg 56 in Almere Buiten heeft bij de service balie staan dat afgeprijsde artikelen niet geretourneerd mogen worden. Dit is in strijd met de Nederlandse wet, ik heb het net nog opgezocht.
Ik had niets afgeprijsd te ruilen maar ik vind het onbehoorlijk gedrag van een winkel om zich niet bewust te zijn van de Nederlandse wet of deze openlijk zo te schenden.
Ik heb de klacht aan de medewerker van de retour balie gegeven en ik heb het gegeven aan de manager die op dat moment achter de kassa zat.
Helaas lijkt het spreekwoord klant is koning iets uit een lang vertrokken verleden. Praxis stond bij mij altijd te boek als de betere kwaliteit spullen nu denk ik echter dat ik voortaan mijn spullen ergens anders vandaan ga halen.
Gewenste Oplossing:
Dat praxis de melding bij de service balie weg haalt en tijdelijk, minstens een maand, een melding ophangt dat ook afgeprijsde artikelen geruild mogen worden als correctie naar klanten die iets hadden willen ruilen maar dat niet konden doen vanwege de melding in de winkel.