Klacht: 4 rolhorren besteld en betaald; kreeg er 1 geleverd

Flipflap321 op 12 juli 2023 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Ik had 4 rolhorren besteld. Mooie kortingsactie: 30% korting erop.
Vandaag zouden die worden geleverd. Daarvoor bleef ik allicht thuis.
De bezorger kwam: het was 1 rolhor. Hij heeft dat genoteerd.

Om 16.00 uur belde ik de klantenservice. Ik zou na het gesprek een samenvatting van onze afspraken krijgen.
Het was een fout van de afdeling IT. Die hadden van 4 rolhorren 1 bestelling gemaakt.

Ja? Dus?
Dan zorg je, Praxis, als de wiedeweerga dat de klant alsnog de bestelde en betaalde zaken krijgt. En niet de schuld bij een afdeling leggen, noch de klant het laten oplossen.
De klantenservicemedewerker vond dat wel logisch (….)

Ik kreeg geen email met de samenvatting.

Om 16.50 nogmaals de klantenservice gebeld. Ik kreeg een reply op een oude vraag van me, niet over de kwestie van de 3 ontbrekende rolhorren.
Dus wederom géén samenvatting van ons gesprek.
Dus kansloos dat deze kwestie wordt opgelost.

De oplossing van de Praxis was: ‘u bestelt 3 rolhorren, betaalt deze, en dan zorgen wij dat u uw geld terugkrijgt.’
Sorry? Praxis maakt een fout. En vervolgens mag ik die oplossen en ook nog als bank van lening fungeren?

De laatste klantenservicemedewerker moest de kwestie voorleggen.
Hoe lang gaat dat duren?

Ik heb de maten wederom doorgegeven, evenals het soort horgaas: zonwerend. Ik hoop dat het gaat lukken deze zomer de resterende 3 rolhorren binnen te krijgen.

Dat Praxis mij zo snel mogelijk de 3 ontbrekende rolhorren levert.
De maten heeft Praxis. En mochten die 'vergeten' zijn: contact mij.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Flipflap321