Klacht: Poststuk sinds 8 maart 2013 spoorloos verdwenen

op 26 maart 2013 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 08-03-2013 is mij vanuit een webwinkel te Alkmaar een zending in een bubbeltjesenvelop toegestuurd per brievenbuspost. Het betreft hier sieraden ter waarde van € 39,95. Om de kosten laag te houden stuurt verzender deze sieraden goed verpakt via brievenbuspost ipv pakketpost. Ik ben al enige tijd klant bij ze en mijn ervaring is dat ik de volgende dag de zending al ontvang.
Tot op heden heb ik echter nog niets ontvangen. Ik ben hier zeer teleurgesteld over. De relatie van de klant en het bedrijf wordt door wanprestatie van PostNL geschaad maar bovenal lijden zowel klant als bedrijf financiële schade.

Financiële tegemoetkoming

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van

7 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wilt u met ons contact opnemen via Twitter @PostNL , Facebook.com/PostNL of kijk op onze website www.postnl.nl. Hier vindt u ook de overige contactgegevens van onze klantenservice.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daphne Schaap