Klacht: teruggestuurd

hoekanhet op 25 april 2017 over Postorder Groep Nederland in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor mijn hoogbejaarde moeder had ik bij Compleet Comfort twee bh’s besteld met voorsluiting. De pasvorm bleek niet goed te zijn en heb deze dan ook vrijwel meteen terug gestuurd.(Hier heb ik geen bewijsje van) Ik had gekozen voor betalen via AfterPay. Omdat ik de zending retour heb gezonden en dit ook heb aangegeven zoals geadviseerd werd, heb ik deze bh’s ook niet betaald. Later kreeg ik een betalingsherinnering via AfterPay. Ik heb contact gezocht met Compleet Comfort. De telefoon werd niet opgenomen, de mail niet beantwoord. Later lukte het me om in contact te komen met AfterPay. Zij gaven aan geen zicht te hebben op de retourzendingen, ik zou toch contact op moeten nemen met Compleet Comfort. Dat lukte niet. De betalingsherinneringen bleven komen en ik hoopte dat het vanzelf zou stoppen. Dat gebeurde niet. Uiteindelijk heb ik via deurwaarderskantoor van den Bergh en partners €448.81 moeten betalen voor deze terug gestuurde bh’s die samen ongeveer € 50.00 zouden kosten. Ik begrijp het Nederlandse rechtssysteem niet meer.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik dit bedrag teruggestort krijg op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Postorder Groep Nederland over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door