Klacht: 18 maanden bezig,post.nl duidelijk te maken /mijn post komt niet aan op mijn adres

Hans van berg op 18 oktober 2020 over Postorder Groep Nederland in de categorie Teleshopping

ik krijg op 17-10-2020 een brief binnen met de mededeling dat u bent niet thuis , ga ik de barcode invoeren op mijn post.nl app , zie ik tot mijn verbazing dat het nergens af te halen is. ik krijg te lezen, zending niet traceerbaar.

zo krijg ik al 18 maanden lang post van post.nl dat mijn bestelde zendingen binnen of buitenland niet traceerbaar is.
3SLOCA1566987

Is niet traceerbaar , inmiddels heb ik een verzoekschriftprocedure op gestart, en deze zal de kantonrechter in behandeling gaan nemen.

Dan mag post.nl zich gaan verantwoorden hoe arrogant en asociaal zei zich in hun gedrag tonen naar de klant toe.

Heb nog meerdere pakketen als zendingen die niet aankomen op mijn adres.

Zending alphen aan de rijn Y216D4A013414
Y526A3B170811

Deze volgens post.nl app zou deze zending gisteren bij mij geleverd worden, dat de post.nl bij mij aan de deur komt en er een brief van niet thuis , dat begrijp ik nog.
Maar dat het pakketje 2 stuks is zoek geraakt in de tussentijd, is wel heel erg raar.
Helaas hebben de winkels post.nl in de armen genomen om de pakketjes door heel Nederland te verzenden , was al bezig met een andere bezorgdienst, maar mocht tot heden niet baten.

zorgen dat het binnen de organisatie op orde gemaakt word, en zodat menig mensen hun producten op normale wijze gaan ontvangen.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Postorder Groep Nederland over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans van berg