Klacht: geen antwoord op mijn mails

[email protected] op 22 juni 2016 over Postorder Groep Nederland in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

15-06-2016 7 dagen geleden bestelling geplaatst en betaald.
Volgens de site is de levering binnen 3 a 7 dagen. en zal er een Track and Trace mogelijk zijn wanneer het artikel wordt aangeboden aan post bedrijf.
Nu 7 dagen later 22-06-2016 nog steeds niets.
Ook mijn vraag aan klantenservice 2x geen antwoord.Ik zou graag willen wten wanneer ik mijn artikel kan verwachten.

Gewenste Oplossing:

Zo snel mogelijke levering.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Postorder Groep Nederland over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Postorder Groep Nederland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Postorder Groep Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Postorder Groep Nederland

Heeft op 19 juli 2016 om 10:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant,

Naar controle is gebleken dat uw bestelling op 23 juni is geleverd.

Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Met vriendelijke groet,

Team Postordergroep Nederland.

Alle klachten die gemeld zijn door