Klacht: Postbezorger weigert post te bezorgen en schrijft op poststukken

Galiz9889 op 09 januari 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Sinds een ruime maand schrijft de postbezorger op onze post. Waarbij hij/zij aangeeft dat de groene brievenbus te ver van de openbare weg staat, dit tot grote ergernis.
Immers is het zo dat de groene brievenbus gewoon binnen de 10 meter van de openbare weg staat op onze oprit.
Daarnaast is het zo dat ik het enorm onbeschoft vind dat de postbezorger telkens op onze poststukken schrijft, om nog maar te zwijgen van het risico dat op die manier bepaalde boodschappen niet overkomen (enveloppen worden niet uitvoerig gelezen bij ons).

Ik heb geprobeerd de postbezorger op te wachten om hem/haar hierop aan te spreken en/of het gesprek aan te gaan, helaas is het mij niet geluk om hem/haar te zien.

Tijdens de kerstdagen heeft hij/zij op enkele kerstkaarten geschreven (dus niet op de envelop) en afgelopen week heb ik zelfs een briefje gevonden dat ze vanaf vandaag (maandag 09-01-2012) geen post meer gaat bezorgen bij ons maar in plaats daarvan onze post retour gaat zenden met de opmerking “onbestelbaar”. U kunt zich wellicht indenken dat dit voor ons werkelijk de druppel is en dat we een passende oplossing verwachten.

Overigens is het zo dat de pakketbezorger er geen problemen mee schijnt te hebben aangezien die de pakketjes in de brievenbus stopt als we niet thuis zijn.

Gewenste Oplossing:

Excuses, post die gewoon bezorgt wordt zoals het hoort en geen gekrabbel meer op onze poststukken.

Reactie van de melder van de klacht

13 jaren geleden - Contact gehad met postbode, inmiddels opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door