Klacht: post wordt niet bezorgt

heidrun op 08 maart 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Sinds een maar maanden ontvangen wij onze post niet meer zoals vooorheen. Brieven en rekeningen bereiken ons niet. Wij missen de aanslag gemeentelijke belastingen, origenele rekeningen. Soms krijgen wij niet eens de aanmaningen van rekeningen – met als hoogtepunt – een brief van een incassobureau dat ze ons nu al twee keer aangeschreven hebben en geen reactie van ons hebben ontvangen! Niet zo verwonderlijk als je de vooraf gaande brieven nooit hebt ontvangen. Wij moeten nu een incassovordering van eur 95 betalen voor een rekening van oorspronkelijk eur 20! En niemand die hier geloofd dat wij de post niet hebben ontvangen.
Wij hebben met buren gesproken en ook deze missen poststukken. Wij hebben het idee dat de post ergens in een greppel ligt en gewoon weggeworpen wordt.

Men moet gezien de omvang van de niet ontvangen stukken ervan uitgaan dat deze ergens worden gedumpt. Misschien moet men de bezorger een goed controleren of uitwisselen en dan afwachten of er nog steeds post niet bezorgt wordt.

Alle klachten die gemeld zijn door