Klacht: Post.nl slechte klantenservice, Bezorgd bij “buren” halve straat verderop

Yvette44 op 12 maart 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wegens niet mogen tillen heb ik een zwaar pakket per post besteld,mocht bij buren worden afgeleverd ( links of rechts naast me) maar werd halve straat verderop ,onder valse benaming, bezorgd.

Ik heb gebeld en geschreven maar beiden reacties van Post.nl klantenservice waren standaard en volkomen ontoereikend, mijn vraag werd noch goed gelezen noch beantwoord.

Ze verwijzen verder naar standaard procedures die niet duidelijk vermelden wat “buren”zijn….1 straat is lang en hoezo mag jouw pakket dan aan het andere eind worden afgeleverd? Ook bij 300 huizen in 1 straat?

Volgens mij kun je bij mensen een halve straat weg niet meer spreken van buren.

Post.nl reageert niet als ik vraag om hun definitie van “buren” en de grenzen van “straat”..

Nieuwe beleid na overname ronduit vreselijk! Postbodes willen hoe dan ook het pakket kwijt en het maakt hen verder niet uit dat er grote, moeilijk tilbare pakketten gedropt worden in een gang van mensen een halve straat verderop die vervolgens hun eigen gang niet meer goed door kunnen.

Schandalig!

Aanpassing en helderheid over het begrip :" Buren" en "straat" want een zwaar pakket afgeven honderden meters verderop vind ik simpelweg not done!

Alle klachten die gemeld zijn door