Klacht: Pakket word half in de brievenbus gedaan

L.G op 22 januari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Net een pakketje geleverd door post nl. Deze zat half in de brievenbus omdat hij er niet in paste. Dit was geen brievenbus pakket! Hiervoor had aangebeld moeten worden! Schandalig hoe jullie met pakketjes omgaan!

Gewenste Oplossing:

Bezorgers een cursus manieren geven en hoe ze moeten aanbellen!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 januari 2024 om 14:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

Bedankt voor je bericht. Elke dag doen onze post- en pakketbezorgers hun uiterste best om alle post en pakketten op tijd te bezorgen. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar.

Tot snel!

De klantenservice van PostNL

L.G

Heeft op 22 januari 2024 om 14:37 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Oplossing die ze aanbieden heeft niks maar dan ook niks met mijn klacht te maken! Cursus begrijpend lezen er ook maar bij doen ?!!!

Reactie van de melder van de klacht L.G

10 maanden geleden - Nu graag een reactie op mijn klacht!

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar. Tot snel! De klantenservice van PostNL

Reactie van de melder van de klacht L.G

10 maanden geleden - Heb al een klacht ingediend maar jullie doen er niks mee!

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Omdat wij de vragen op deze site niet meer beantwoorden wil ik je vragen via de volgende link contact met ons op te nemen. Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar. Tot snel! De klantenservice van PostNL

Reactie van de melder van de klacht L.G

10 maanden geleden - Was geen vraag maar een klacht!

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Helaas wordt via klacht.nl niet meer inhoudelijke gereageerd. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar. Tot snel! De klantenservice van PostNL Klacht.NL

Reactie van de melder van de klacht L.G

10 maanden geleden - Prutsers

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Helaas wordt via klacht.nl niet meer inhoudelijke gereageerd. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar. Tot snel! De klantenservice van PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door L.G