Klacht: Pakket te vroeg bezorgd

Lindalupos op 12 maart 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had een bestelling gedaan via internet, die als pakket geleverd zou worden. Hij werd afgelopen zaterdag om tien uur ’s ochtends aangeboden. Ik woon in een appartementencomplex waarbij de voordeur open gedaan kan worden via een intercom. Blijkbaar was ik te traag voor de postbode, want hij reageerde niet toen ik de deur voor hem open deed. Ik gaf vervolgens op internet aan dat het pakket op maandag tussen half één en drie bezorgd kon worden.
De postbode stond al om elf uur voor de deur, anderhalf uur eerder dan verwacht. Gelukkig was ik thuis, maar blijkbaar weer te traag voor hem met de intercom want hij reageerde weer niet. Toen ik echter uit het raam keek, zag ik hem wel langslopen met mijn pakketje! Gezien hoe kort alles na elkaar gebeurde heeft hij waarschijnlijk het Niet Bezorgd briefje staan schrijven terwijl ik door de intercom vroeg of er iemand was – waar hij dus niet op reageerde.

Laat die postbodes es wat geduldiger zijn met reacties... (En anders bij de buren bezorgen)

Alle klachten die gemeld zijn door