Klacht: Doorsturen van post

groteteleurstelling op 17 maart 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een contract dat de post wordt door gestuurd van mijn oude adres Noordstegeren 20 7701 RT t/m eind maart 2012 naar mijn nieuwe adres Rhenendael 138 3911 RM Rhenen. Dat is een aantal keren flink mis gegaan. De nieuwe bewoner is zo goed geweest verkeerd bezorgde post naar mij door te sturen. Soms in gesloten en gefrankeerde enveloppe of om het adres te Rhenendael te Rhenen op het post stuk te vermelden zonder extra frankering met de vermelding verhuist of verkeerd verzonden. Eigenlijk corrigeerd de nieuwe bewoner de foute bezoring en ontvang ik van u het verzoek Eenmalige incasso 5 euro. betaalcode n01.120312.004072 gekker moet het niet worden. Ik heb twee maal geklaagd mails gestuurd maar onwijze reacties terug ontvangen dat je het opgeeft. Een paar dagen geleden ontving ik een mailtje dat mijn contract afloopt of ik het wil verlengen. Nee ik ben blij dat het afloopt eind maart a.s
PS Wilt u het postsuk eerst bekijken biedt u aanwerkt niet of is niet mogelijk!

Gewenste Oplossing:

Excuus en intrekken van het te betalen bedrag van 5 euro.

Alle klachten die gemeld zijn door