Klacht: PostNL houdt postpakketten achter!

op 18 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 6 juni kreeg ik een brief van PostNL over dat ze niet wisten wat er in een bepaald poststuk uit het buitenland zat, hoewel ze alles scannen. Ze schreven dat ze moesten weten wat het is, omdat ik er mogelijk belasting aan de douane over zou moeten betalen of misschien zouden ze het gaan vernietigen. Ze gaven verder geen informatie over het pakket zelf, ook niet over de afzender, maar ik moest er wel alle informatie over geven. Ik begreep dat het ging om een kruidensupplement van het gerenommeerde merk Himalaya dat ik nodig heb om mijn bloedsuiker te reguleren en het is in Nederland niet te koop. Het pakket was namelijk niet aangekomen. Ik vulde alle gewenste informatie in en stuurde ook de aankoopbon mee, met de mededeling dat ik het dringend nodig heb. Sindsdien heb ik niets meer gehoord. Het gaat nu helemaal niet goed meer met mij. Ik heb zwaar suikerziekte en heb het kruidensupplement dringend nodig. Het is een schande!!!

PostNL moet mij het pakket waarvoor ik heb betaald onmiddellijk bezorgen. Het is al veel te laat en ik houd PostNL verantwoordelijk voor de problemen met mijn suikerziekte!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 juni 2016 om 09:00 geantwoord

Geachte mevrouw Warnink,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Omdat u meerdere berichten heeft geplaatst in de afgelopen dagen, heb ik inhoudelijk op uw meest recente bericht gereageerd.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Alle klachten die gemeld zijn door Suikerpatient