Klacht: PostNL geeft mij pakket niet vrij bij de douane!

op 26 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

06/1/14 kreeg een brief van Postnl in de bus dat er een pakket uit de europese Unie zou komen en bij de afdeling inklaring terecht is gekomen.

Ik heb binnen 2 dagen de benodigde informatie toegezonden naar PostNL, en postNL geeft ook aan dat deze informatie is aangekomen. Nu vraag ik me af dat is toch voldoende? BTW formulier toesturen hoeveel ik moet bijbetalen over het product en klaar!

Maar nee hoor het moet weer lang duren. Ik kijk al een paar dagen via de trackentrace of mijn pakket al verzonden is, maar helaas niet het geval.

Waardeloos! Er is ook eens een pakket buiten de EU via Fedex binnen gekomen, en heb dezelfde dag de informatie nog gestuurd en binnen 2 dagen was mijn bestelde pakket binnen! Het kan dus wel!

Ik wil dat mijn pakket vrijgegeven wordt, en dat het niet zo lang moet duren voordat dit gedaan word. Wat heeft het voor zin de pakketten zo lang vast te houden terwijl je de informatie welke nodig is allang hebt.

Volgende keer laat ik niet weer iets via Postnl binnenkomen.
Ik baal enorm. De bestelde winterlaarzen kan ik wel weer voor het einde van het jaar houden zolang duurt het!

pakketnr: 3SRQ324145

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 november 2014 om 12:10 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Groenewold,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.
Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door ellen89