Klacht: Pas op met spelletjes online van de PCL

ilophotography op 02 januari 2012 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Laatst keek ik op mijn bankrekening online en tot mijn stomme verbijstering was er ineens drie keer 21,50 euro afgeschreven.
Zomaar drie keer voor het zelfde lot van de postcode loterij.
1 oudejaarslot,1 van december en 1 van januari,en ik wist niet eens dat ik weer meespeelde,omdat ik mijn loten vorig jaar had opgezegd.Wat bleek omdat ik 1 keer met een spelletje online heb meegedaan was ik weer lid. Dat is toch een vreemde gang van zaken,dat de postcodeloterij zo enorm misleidend te werk gaat? Ook wat betreft de post zijn ze zo hardnekkig als wat,wanneer houd dit eens op,en gaan ze het geld met al die reclame filmpjes en post rommel eens besteden waar wij lid voor geworden waren,om arme mensen te helpen?

Gewenste Oplossing:

Dat de overheid die wil bezuinigen eens goed dit soort agressieve verkoopmethodes van loterijen onder de loep neemt en aanpast binnen de wet.

Alle klachten die gemeld zijn door